.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازي بانك رسانه‌اي در مازندران

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران از راه‌اندازي بانك رسانه‌اي در مازندران خبر داد. 

حجت‌الاسلام عباسعلي ابراهیمی با اشاره به جايگاه رفيع قلم در دين مبين اسلام اظهار داشت: هيچگاه نبايد با اين رسانه به عنوان جايگاهي كه سرمنشأ الهي دارد، بازي كرد.
وي به برنامه‌هاي رسانه‌اي اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران در سال جديد اشاره كرد و افزود: جشنواره‌هاي مطبوعات، نمايشگاه مطبوعات، تجليل از خبرنگاران و پيشكسوتان رسانه، آموزش و پژوهش و تورهاي رسانه‌اي از جمله فعاليت‌هاي اداره كل در اين عرصه است.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران از اجراي بانك اطلاعات خبرنگاران و فعالان رسانه‌اي در استان خبر داد و افزود: تشكيل اين بانك مراحل پاياني خود را طي مي‌كند و نقش مهمي در ساماندهي فعاليت‌ها دارد.
وي افزود: در سال 89 نشريات استان بسيار خوب فعاليت كردند و به وظايف رسانه‌اي خود واقف بودند‌.
ابراهيمي همگرايي براي جلب و جذب گردشگران نوروزي را نمونه فعاليت مطلوب رسانه‌هاي استان برشمرد و گفت: نقش رسانه‌هاي استان در ايجاد بسترهاي لازم براي سفر ميليوني به مازندران را نمي‌توان ناديده انگاشت‌.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران در ادامه تصريح كرد: اعتياد، مهارت‌هاي زندگي، خرافه و فرقه‌هاي انحرافي، عفاف و حجاب، جنگ نرم و آسيب‌هاي اجتماعي از جمله موارد مهمي محسوب مي‌شوند كه نشريات مي‌توانند با پرداخت صحيح و اصولي مردم را از تبعات مثبت و منفي آن آگاه كنند‌.
وي افزود: همه ما موظفيم خدمات نظام براي توسعه كشور را به اطلاع افكار عمومي برسانيم و به شكوفايي ايران اسلامي در سال جهاد اقتصادي بيانديشيم‌.
ابراهيمي از جمع‌بندي و الگوپذيري اين هم‌انديشي براي آسيب‌شناسي مشكلات نشريات استان خبر داد و گفت: با همراهي استاندار مازندران قرار شد اعتباري با هدف رفع برخي از مشكلات رسانه‌هاي استان دريافت كنيم كه با لحاظ معيارهاي كيفي و كمي توزيع مي‌شود.‌
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران از برنامه‌ريزي براي رونق فعاليت‌هاي مطبوعاتي در برنامه‌هاي سال 90 اين اداره‌كل خبر داد و خواستار مشاوره مديران مسئول در رصد مشكلات اساسي مطبوعات استان شد‌./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.301 seconds.